Ayvalık Belediyesi, gönüllüler ve kamu kurumlarının ortak çabasıyla Sarımsaklı Badavut mevkiinde geniş çaplı bir temizlik seferberliği düzenledi. “Doğayı kirletenin ayak izi değil, ayıbı kalmıştı” sloganıyla yapılan etkinlikte, sahiller ve çevre alanları çöplerden arındırıldı.
Jandarma, Doğa Koruma ve Milli Parklar ekipleri ile belediye personelinin yanı sıra çevre gönüllülerinin katılımıyla gerçekleşen kampanya, doğa koruma bilincini artırmayı amaçladı. Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, “Herkese emekleri için teşekkür ediyoruz. Doğal güzelliklerimizi korumak için bu tür etkinlikleri sıklaştıracağız” dedi.
Belediye, çevre temizliği ve farkındalık çalışmalarını sürdürerek bölgenin ekolojik dengesini korumayı hedefliyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
1
Aliağa’da Zeytin Hasadı Coşkusu Dördüncü Kez Yaşandı
155 kez okundu
3
Kahramankazan’da Şehitler ve Gaziler İçin Vefa Programı
82 kez okundu
4
Örnekköy kentsel dönüşüm projesi için kura çekimi yapıldı
68 kez okundu
5
Gemlik’e Modern Kapalı Pazar Geliyor
66 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.